Strona Główna > Automatyzacja Procesów Biznesowych > Automatyzacja w marketingu i sprzedaży
Pracownicy samodzielnie pobierali dane z pliku Excel, logowali się do systemu CRM, tworzyli nowego klienta oraz nowe konto rozliczeniowe. Ręcznie wypełniali umowy, co wymagało dużego skupienia i dokładności. Występowały błędy, a to wpływało na jakość i czas obsługi klienta.
Robot automatycznie pobiera dane z pliku Excel i loguje się do systemu CRM w przeglądarce internetowej. W systemie CRM, na podstawie danych pobranych z pliku tworzony jest nowy klient, następnie tworzone jest nowe konto rozliczeniowe dla klienta oraz nowa umowa z klientem. Do umowy dodawane są załączniki. Generowane są dokumenty.
W czasie, kiedy nasz Klient dokonywał migracji danych do CRM, nastąpiła modyfikacja jego systemów. W związku z tym, część spraw nie została zmigrowana automatycznie. Wyzwaniem, z którym przyszło się zmierzyć naszemu Klientowi, był wymóg ręcznego wprowadzenia rekordów Spraw do systemy CRM, które pozostały zapisane tylko w plikach Excel.
Roboty pobierają dane z pliku Excel i logują się do systemu CRM w przeglądarce internetowej. W systemie CRM, na podstawie danych pobranych z pliku Excel’a, wyszukują Klienta. Następnie tworzą nową Sprawę przypisaną do Klienta. Sprawa dotyczy wypowiedzenia umowy. Uzupełniane są szczegóły Sprawy oraz Umowy, tworzony jest Wniosek o rozwiązanie Umowy, który następnie przesyłany jest do systemu.
ul. Klaudyny 21 lok. 8,
01-684 Warszawa
© 2023 BuzzAutomation.