1. Jednym z celów organizacji jest systematyczne podnoszenie jakości świadczonych usług i bezpieczeństwa projektowanych rozwiązań informatycznych. Warunkiem realizacji tej strategii jest m.in. zapewnienie bezpieczeństwa informacji dotyczącego danych powierzanych przez klientów oraz posiadanego know-how poprzez:
1.1 Identyfikację i analizę ryzyka związanego z bezpieczeństwem informacji, prowadzenie przeglądów i podejmowanie działań w celu ich obniżenia;
1.2 Kształtowanie świadomości pracowników oraz uwrażliwienie na sprawy bezpieczeństwa informacji;
1.3 Zapewnienie bezpieczeństwa fizycznego aktywów firmy i przechowywanych danych;
1.4 Bezpieczeństwo łączy internetowych i systemów teleinformatycznych;
1.5 Odpowiednie uregulowania bezpieczeństwa informacji w umowach z wszystkimi zainteresowanymi stronami;
1.6 Przydzielenie odpowiedzialności w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa informacji;
1.7 Systemowe podejście do kwestii zarządzania bezpieczeństwem informacji.
2. Zarząd spółki deklaruje swoje pełne zaangażowanie w stworzenie warunków dla skutecznego funkcjonowania SZBI oraz jego doskonalenia. Tym samym, zobowiązuje wszystkich pracowników oraz współpracowników organizacji do stosowania oraz przestrzegania zasad SZBI.